Кликни мене

В основі ефективної онлайн-реклами лежить якісний креатив – з яскравим і послідовним брендінгом, а також зрозумілим і швидко сприймаються основним повідомленням. Маркетологи часто хочуть використовувати елементи реклами із закликом до дії у своїх онлайн-кампаніях, щоб залучити потенційних клієнтів і, в кінцевому підсумку, викликати у них бажану реакцію. Але виходить це не завжди. Чому?

заклик ,

Чорний PR в Internet

Чорний PR в Internet Що таке «чорний» PR? Академічного визначення даного поняття немає, але безліч піарників і журналістів намагалися хоч якось визначити поняття «брудних» або «чорних» технологій. На мій погляд, більш близькі до правди ті, хто під поняттям «чорних» технологій розуміє «приховані». «Чорний» піарник, як правило, замість створення подієвого інформаційного простору просто проплачує гроші за хвалебну публікацію. Так як іншими способами її просто не надрукують: вона як мінімум не буде цікава читачам цього видання. Але мова не про це. «Брудними» або «чорними» технологіями також називають некоректну критику чи деструктивна поведінка по відношенню до конкурентів. Про «бруду» починають говорити, коли фірма починає вишукувати не свої плюси і мінуси, а існуючі або вигадані недоліки суперників-конкурентів. Досить часто для цих цілей використовують Інтернет. Так як Інтернет кращий носій для оперативного поширення різних чуток і дискредитує інформації. Це може бути як банальний компромат на фірму і / або головних осіб компанії, так і більш витончені способи дезактивації конкурентів, як то створення сайтів-двійників компаній, поширення неправдивих рейтингів (фальсифікація соціології особливо часто використовується під час і напередодні виборів), створення сайтів , поширюють неправдиву інформацію і т. п.
Read more »

розповсюдження ,

Реклама за запитом

Мабуть, одним з основних переваг інтернет-реклами є можливість “цільового” показу рекламних повідомлень. Найбільш яскраво ця особливість проявилася у такому інструменті інтернет-маркетингу, як контекстна реклама. Про те, як працює контекстна реклама, в чому її особливість, кому вона може бути корисна, і як не допустити помилок в її використанні розповідає стаття директора із зовнішніх зв’язків найбільшого гравця на ринку контекстної реклами в Росії компанії “Бігун” Дмитра Чистова.

На даний момент ринок контекстної реклами є самим швидкозростаючим сегментом реклами як в світі взагалі, так і в Росії зокрема. Якщо три роки тому в загальному обсязі інтернет-реклами контекстна реклама займала тільки 10%, то зараз її частка складає близько 60%. При цьому контекстна реклама росте набагато швидше медійною. Чому? Такий стан справ зумовлений цілим рядом властивих їй особливостей.

По-перше, контекстна реклама орієнтована на дуже великий сегмент рекламодавців, і в першу чергу, на малий і середній бізнес. Скористатися контекстною рекламою можуть компанії з невеликими рекламними бюджетами, вони витрачають близько 300-400 доларів на місяць, але таких компаній десятки тисяч. Для них контекстна реклама стає ідеальним, а часом єдиним способом просування, оскільки має дуже низький вхідний поріг. Для початку рекламної кампанії досить п’яти доларів, а початкова ставка за вартістю кліка складає п’ять центів. При цьому кожній компанії дуже легко переконатися в ефективності цього інструменту і зрозуміти наскільки він підходить для вирішення її маркетингових завдань.

По-друге, контекстна реклама дуже прозора. Тут вперше в масовому масштабі була застосована плата за кліки, тобто за конкретні дії користувача, що набагато ближче до факту покупки, ніж плата за покази (як у випадку з банерами). Хоча говорити про те, що контекстна реклама вигідніше медійної – в корені неправильно. Медійна реклама формує попит, в той час як контекстна – відпрацьовує вже існуючий. Якщо людина набирає у вікні пошукача: “Пластикові вікна Москва гарантія”, то, швидше за все, він хоче купити їх прямо зараз. Тому ваше рекламне оголошення, з’явившись по цьому запиту, дозволить реально продати такого користувача пластикові вікна, але навряд чи закладе в його пам’ять бренд виробника потрібного йому товару. Контекстна реклама допомагає користувачам інтернету купити прямо зараз будь-які товари та послуги, які тільки можна собі уявити з більш-менш затребуваних суспільством, а рекламодавцеві – знайти людей, вже зацікавлених в покупці їх товару. Адже контекстні рекламні оголошення показуються користувачеві тільки тоді, коли він вже виявив свою зацікавленість в тій чи іншій продукції або послуги. Існуючі технології дозволяють прослідкувати його дії в інтернеті: що він шукає, чим цікавиться, які сайти відвідує. Саме в контексті певних дій користувача показується те або інше рекламне оголошення.

Read more »

кліка , рекламодавець ,

Проблема відповідності концепції рекламної кампанії в мережі Інтернет

Все частіше великі компанії розміщують рекламу в мережі Інтернет, вважаючи за краще використовувати весь арсенал наявних в їх розпорядженні каналів комунікації. При цьому, витративши чималі кошти на розробку рекламної стратегії для кампанії в оффлайні, замовник з яких-небудь причин не приділяє достатньої уваги цьому питанню, коли мова йде про рекламу в мережі Інтернет.

Концепція, створена для телебачення, радіо та інших оффлайнових ЗМІ в мить ока “переноситься” у мережу. У цей момент в дії рекламодавця закрадається серйозна помилка …
Для початку невелика історія з життя …

Уявімо якусь міфічну компанію, яка активно рекламується на телебаченні, а її постери і білборди зустрічаються із завидною періодичністю на міських вулицях. В один прекрасний момент, ця вже відома нам організація вирішує, що для повноти “картини” їй не перешкодить рекламна кампанія в мережі. Створивши певну кількість банерів в рамках вже розробленої для оффлайна рекламної стратегії і цілком традиційно розмістивши їх в Інтернет, замовник вже готується підраховувати зрослі прибутку. Але, на його превеликий жаль, кінцевий економічний ефект виявляється далекий від очікуваного …

Read more »

Трохи хитрощі не завадить чи Нетрадиційні способи розкрутки сайту

Трохи хитрощі не завадить чи Нетрадиційні способи розкрутки сайту Думаю, у всіх, у кого є свій сайт, рано чи пізно приходить думка про його розкрутці. “А непогано б зробити так, щоб відвідуваність мого сайту підвищилася”, – мрієте ви і починаєте думати, як би зробити це з мінімальними витратами і з найбільшою віддачею. Як відомо, те, що не прорекламувати, то й невідомо. Практика показує, що ресурси без реклами залишаються відомі лише обмеженому колу користувачів – або “своїм”, які зайшли на сайт за наводкою його власника, або випадковим людям. Але що робити, коли необхідно, щоб про сайт дізналося якомога більше народу? Багатство можливостей породжує багатство уяви. Традиційні способи розкрутки сайту (звичайна реєстрація в пошукових системах, обмін посиланнями, банери і т. д.) вже давно відомі і широко практикуються. Нижче ми поговоримо про ті способи, які зазвичай залишаються “за кадром”, – ними можуть бути як розширення стандартних можливостей, так і абсолютно самостійні методи. Гостьова книга з сюрпризом
Read more »

-->




-->