Нові технології реклами

Нові технології реклами У чому головне завдання реклами? Уявити потенційним споживачам в найвигіднішому світлі пропонований вами товар або послугу? Стимулювати його до здійснення покупки? Абсолютно вірно. Але вдруге. Головне завдання реклами – збільшити ваші доходи. Саме тому в середовищі професіоналів з подивом дивляться на тих, хто говорить: «витрачати гроші на рекламу». 1. Введення в тему
Read more »

сар ,

Скільки коштує сайт побудувати

Сьогодні Інтернет рясніє різноманітної рекламою на сайтах. Дійсно рекламування в мережі на порталах певних сайтів або компаній – поширене явище. Вартість розробки сайту – часте питання сьогодні при вирішенні розкрутки компанії по засобах мережі.

Скільки коштує сайт побудувати Вартість розробки сайту включає в себе бюджет на технічні та дизайнерські складові.

Read more »

Інтернет-реклама дешевше і більш адресно звертається до споживачів

Інтернет реклама дешевше і більш адресно звертається до споживачів Компанія Google відома не тільки тим, що створила найпопулярніший в світі пошукової сервер, але і системою контекстною рекламою AdWords, що стала новою віхою в розвитку рекламної індустрії. Завдяки AdWords компанія Google перетворилася з розробника популярного пошукового сервісу в глобального гравця рекламного ринку. Можливість розміщення рекламодавцями контекстних оголошень виявилася настільки популярною, що дозволила компанії злетіти на Олімп світових корпорацій. Частка Google в результатах пошукових запитів по всьому світу складає 61% (за даними компанії comScore Networks qSearch, квітень 2006). Журналіст MMR розмовляла з Башак Тамар, менеджером Google з розвитку нових ринків EMEA, про стратегію в світі і Україні

Read more »

рекламодавець ,

Контент для інтернет-сайту прості істини

В даний час розвиток веб-індустрії йде швидкими темпами. Інтернет-технології також проникають в бізнес-середовище. Зараз вже важко уявити комерційну структуру, яка не має власного сайту. Але створити сайт недостатньо, потрібно ще його наповнити текстами, причому тексти мають працювати!

індустрія , сучасне , темп ,

SEO або контекстна реклама

Це простий вибір тільки на перший погляд. Насправді SEO, як і контекстна реклама можуть бути вигідними далеко не у всіх випадках. Справа навіть не в простих випадках як то – інтернет-магазин вигідніше просувати за допомогою SEO, а сайт пропонує послуги з буріння свердловин для садових ділянок – за допомогою контекстної реклами. До уваги потрібно приймати набагато більше чинників.

простий ,
-->




-->