Category: Public Relations ( PR )

Мерфологія PR-подій

Оскільки будь-яка подія носить імовірнісний характер, то воно може не трапитися. Одного разу ми готували конференцію, відкривати яку повинен був Міністр. Але його викликали в Білий будинок буквально за півгодини до передбачуваного відкриття. Хіба когось можна звинувачувати у цій ситуації?

Ні, так вийшло. Але ми рано засмутилися, бо наш Міністр все ж таки приїхав – не до відкриття, а трохи пізніше, тому що в цьому конкретному випадку плановане подія все-таки відбулося.

Скажімо так: якщо те, що ви задумали, все ж таки сталося – нехай з деякими відхиленнями від плану, – це велика удача, тому що завжди щось та трапляється. Через снігопад літак сідає не в Москві, а в Санкт-Петербурзі або Нижньому Новгороді, і ваш закордонний гість не встигає до церемонії. Напередодні прем’єри спонсорується вами вистави відбувається пожежа в приміщенні театру, і вода заливає декорації. Спортсмени не приїжджають на організований вами Кубок з-за несподівано загострилася політичного конфлікту … Одним словом, форс-мажор, тобто, як говориться в офіційних документах, обставини непереборної сили – сили провидіння.

Але є ризики, пов’язані і з більш земними причинами – з проявами «людського чинника». Наприклад, при підготовці будь-PR-акції складається технологічна карта, яка містить докладний перелік необхідних технологічних кроків. У подібні карти заноситься кілька десятків і навіть сотень (у залежності від складності заходи) пунктів. При цьому, на жаль, не можна на всі сто відсотків виключити, що ви або ваш співробітник не пропустить хоча б один із передбачених планом пунктів: не перевірить роботу мікрофона, повісить покажчик-стрілку у зворотний бік, у запрошенні переплутає корпус, в якому планується зустріч, вкаже в табличці для VlP-виступаючого не те по батькові, пропустить курйозну помилку в буклеті … Коротше кажучи, можуть відбутися все ті помилки, які ви можете уявити, і плюс всі ті, про які ви навіть не здогадуєтеся. Пара-трійка таких помилок поставлять під загрозу всі зусилля безлічі залучених до процесу підготовки заходу людей.

Read more »

PRаво на PRавільний PR

Питання про те, чи існує PR по-українськи, сьогодні встає все рідше. Незважаючи на той факт, що на вітчизняному ринку професійних послуг сфера PR – одне з наймолодших напрямів, на даний момент найбільш актуальна інша сентенція зі знаком питання – що собою являє український PR.
Read more »

Заколивав чи ні Вплив валютних коливань на ринок PR

Девальвація гривні вплинула на роботу більшості підприємств України, і торкнулася в першу чергу тих, чия цінова політика або платежі прив’язані до американської валюти. Нестабільність курсу валюти створює незручності для клієнтів, ускладнюючи формування вартості продукту, і ускладнює планування бюджетів.
Read more »

PR в умовах кризи або Вгору по сходах що ведуть вниз

Профілактика краще лікування

Від кризи ніхто не застрахований – ні організація, ні бренд, ні персона. Але далеко не кожна кризова ситуація стає зовнішньою кризою, надбанням громадськості. Тільки якщо негативна інформація виявилася зовні, а її поширення вийшло з-під контролю і безпосередньо загрожує стабільності бізнесу, тоді можна сміливо констатувати: «Темза, сер!»

Кризи бувають прямими (або реальними) і непрямі (або віртуальними). Якщо в газетах написали, що ви робите неякісне мило, то це криза реальний. А от якщо конкуренти ініціювали появу інформації, що триклозан в певних дозах викликає рак шкіри, а ваше мило рекламується під слоганом «мило з триклозаном – кращий захист вашої шкіри”, то тоді кризу можна вважати опосередкованим. Від цього, звичайно, не легше, але поле для маневру в цьому випадку ширше.

Read more »

Привид адверторіалз

Привид адверторіалз Чого бояться піарники?

Так-так, шановні, мова знову “про це”. Хоча, начебто вже й наговорилися. Про феномен “платного піару”, який нібито відсутній за кордоном і процвітає в Україні. І неправильно це, і неетично, і, на думку багатьох світлих умів, абсолютно неефективно. Тоді чому ж “платний піар” такий живучий? Невже справа тільки у “відсутності розуміння”, “корупції в ЗМІ” та “непрофесійності PR-менеджерів”? Здається, питання глибше.

Read more »

-->




-->