Category: Реклама в інтернет

Пошукова оптимізація сайтів

Просування веб-сайту в інтернеті є пріоритетним напрямом для будь-якої компанії, яка бажає збільшити свій прибуток. Оптимальний для пошукових запитів сайт самостійно буде працювати і наводити безліч клієнтів, головне для компанії – впоратися з хвилею нових замовлень і надати послугу на високому рівні, щоб задоволені клієнти повернулися знову.

Рівень розкрутки сайтів визначається кількістю і якістю зворотних посилань з інших, близьких по темі, сайтів. Для оцінки сайту використовуються показники ТІЦ (Тематичний Індекс Цитування – Яндекс) і PR (Page Rank – Google), завдяки яким сайт ранжирується в пошуковій видачі у відповідних пошукових системах. На видачу в перших рядках по високо-конкурентних запитах впливає текст зворотних посилань і значення ТІЦ / PR сайтів, що посилаються. Чим вище показники, тим якісніше посилання.

Отже, щоб поліпшити положення сайту в пошукових системах, треба набрати певну кількість якісних зворотних посилань з анкорами потрібних пошукових запитів. Тільки після того, як сайт набере достатню кількість зовнішніх посилань, можна розраховувати на високі місця в пошуковій видачі. Щоб збільшити контрольний вагу сайту застосовуються два методи: білий і чорний.

Чорний метод полягає в масовій скупці посилань з головних і внутрішніх сторінок сайтів. Цей метод добре працює з Google і Рамблер `ом. Просувний ресурс швидко вийде в топ названих пошукових систем і залишиться там до тих пір, поки посилання не будуть зняті. Пошуковий робот Яндекса, навпаки, швидко обчислює підозрілий сайт з різкого приросту зворотних посилань і значно знижує його у видачі, аж до повного викиду ресурсу з результатів пошуку на тижні і навіть місяці. Головний мінус чорного методу пошукової оптимізації – це ймовірність отримати бан в Яндексі, а якщо сайт і залишиться у видачі, то він пробуде там до тих пір, поки оплачуються посилання.

Read more »

Чи всі Ви знаєте про Інтернет рекламі

З широким розповсюдженням Інтернету з’явилася можливість використовувати всесвітню мережу як додаткового носія рекламних звернень різного роду. Як особливий вид рекламування Інтернет реклама має свої відмінні риси.

Реклама в Інтернеті – певна область людського знання. Поява реклами в мережі прийнято рахувати з моменту самої появи всесвітньої павутини. Сьогодні для більшості порталів саме рекламні банери є джерелом основного доходу. Інтернет-рекламування, всупереч прогнозам економістів, є досить ефективним.

Безпосередньо для того, щоб дізнатися на скільки ефективно працює банерна реклама використовується параметр кількості показів – означає конкретну величину прокручування певного банера. Для позначення цієї величини використовують термін СРМ – відношення кількості проходів до кількості показів в процентах – коефіцієнт прохідності.
Кількість проходів, у свою чергу, означає те, скільки разів було клацнути мишкою на банер. Однак саме цей процес викликає найбільшу недовіру, тому що, на думку скептиків, що відображається результат може не відповідати реальному.

Існує досить поширений міф про те, що ефективність бенерна реклами безпосередньо залежить від кількості показів його в мережі. Однак, це далеко не так хоча б тому, що кількість відвідувань окремого взятого сайту обмежено і підвищення кількості показів рекламування не спричинить за собою більшого числа переглядів та кліків.

Read more »

мережу , рекламування ,

PR по Інтернету хто на новенького

PR по Інтернету хто на новенького Той, хто починав займатися PR-ом ще сім-п’ять років тому, напевно знає, який великий фронт робіт чекав кожного знову прийшов у цю сферу діяльності. І левову частку в ньому займали методи «класичного» PR, до справжнього моменту всебічно вивчені і детально описані фахівцями. За останні роки технології PR зазнали істотних змін. Вони пов’язані значною мірою з тим, що Інтернет-комунікації зробили колосальний вплив на методи просування товарів, брендів і послуг. Яскравим прикладом цього впливу є те, що сам PR останнім часом стали розділяти на два види: офлайновий (або «класичний») і PR-online – відносно новий вид Public Raelations. Моя професійна діяльність до недавніх пір була пов’язана з класичними методами піару. Почавши роботу в Promo Interactive, компанії, яка зробила собі репутацію на онлайнової реклами, я отримала можливість дізнатися, що ж являє собою PR-online, в чому його особливості, переваги та недоліки. Своїми спостереженнями я вирішила поділитися з усіма, хто цікавиться інноваційними видами піару. Рунет як сфера застосування PR-технологій Глобальна мережа в Росії стала невід’ємною частиною життя суспільства, одним з найважливіших ринкових інструментів. Наочною ілюстрацією цього факту служить, перш за все, кількість користувачів Інтернету в Росії, що постійно росте. Кожен місяць Інтернетом користується 14,2 млн. чоловік, за три місяці ця цифра збільшується до 16 млн., а за півроку до 17,6 млн. (за даними ФОМ, зима 2004-2005). Причому, вітчизняна аудиторія Мережі характеризується досить високими показниками “якості”. Адже її складають самі інформаційно активні, освічені і мобільні представники члени суспільства, чия платоспроможність дозволяє їм адекватно реагувати на процеси, що відбуваються на ринку споживання. Причому зростання користувачів Інтернету йде не тільки за екстенсивним вектором, тобто шляхом простого збільшення чисельності аудиторії, але й з інтенсивного, коли збільшується активність стабільних користувачів. Це підтверджують регулярні дослідження фахівців ФОМ. Перспективність інтернет-аудиторії як активної учасниці ринкових відносин стала очевидною всім, чия професійна діяльність пов’язана з масовими комунікаціями. Однак … На жаль, доводиться констатувати, що при такій сприятливій тенденції Росія перебуває поки ще тільки на 62 місці в світі за ступенем поширення Інтернету й інших інформаційних технологій (дані Світового економічного форуму «Глобальні інформаційні технології» за 2004 р.). До того ж значну частину її аудиторії складають люди, які не досягли 20 років (18% для піврічний аудиторії, дані ФГД), платоспроможність яких дуже відносна. Оптимісти запевняють, що «у аудиторії Інтернету є гроші». І вони мають рацію. Проте, багато споживчих бренди поки не використовують Інтернет як медіа-канал в силу недостатності аудиторії та специфіки купівельної спроможності в Росії. Другим фундаментальним показником значення Інтернету є крива зростання реклами. Рунет сьогодні має ряд незаперечних переваг перед іншими медіа-каналами, що наочно підтверджують статистичні підсумки минулого року. Згідно з даними АКАР в 2004 році обсяг реклами зріс в Рунеті на 67%, тоді як у телебачення цей показник склав лише 37%, у журналів і зовнішньої реклами – 34%, в інших рекламних носіїв – менше 30%. Природно, що настільки бурхливе зростання використання Інтернету не залишається без уваги представників професійного співтовариства PR-фахівців. Висока динаміка розвитку Рунета і активність його користувачів посувають піар-компанії до створення та запровадження нових технологій. Багато серйозних PR-агентства мають сьогодні у своїй структурі спеціальні підрозділи, діяльність яких сконцентрована виключно на реалізації проектів в Мережі (наприклад, Pro-Vision Communications, Rakours-PR). У ряді випадків PR-агентства йдуть створення принципово нових структур, таких як самостійні афілійовані з материнською компанією освіти. До них відносяться Imageland Interactive, підрозділ Imageland; Інтернет-підрозділ компанії InterSolar; компанія Odnako.com у складі агентства PRP Group. Широкомасштабне проникнення Інтернету в усі сфери життєдіяльності призводить зміни співвідношення обсягу оффлайн та онлайн-піару, чия «навантаження» і частка стабільно зростає. Ситуація на ринку, агресивні методи сучасного маркетингу все більше стимулює замовників та піарщиків віддавати перевагу PR-online на противагу «класичного» PR. Це, перш за все, відноситься до компаній, що представляють різні ринкові сегменти. Навряд чи тут можна говорити п
ро моду на онлайн-піар. Хоча якщо підходити до поняття «моди» з економічної точки зору, то вона завжди була і є джерелом зростаючої додаткової вармості, якої б сфери вона не торкалася. У даному випадку те, що модно, то й ефективно. Адже необхідність диктує постійно підтверджувати лідерство у всіх областях, особливо в таких динамічно розвиваються, як нові медіа. Якщо не використовувати Інтернет сьогодні, як це роблять найближчі конкуренти, завтра це обернеться неминучою втратою ініціативи на ринку, а значить і втратою доходів. «Козирні карти» Інтернету Зміцнення позицій PR в Мережі пов’язано з цілим набором незаперечних переваг, якими володіє Інтернет-простір. У чому ж вони полягають? Точно в ціль за мільйонами Чим частіше про тебе говорять, та до того ж з різних сторін, тим краще. У цьому сенсі PR-повідомлення, які досягають користувачів за допомогою Мережі, – справжні фаворити. Адже індекс їх цитованості дуже високий. Завдяки чому за допомогою PR-online досягається мульти-ефект впливу на цільову аудиторію. Інформація проникає до цільової групи відразу по декількох каналах. Перший – сам Інтернет, миттєво і безпосередньо доставляє її до адресата. Другий-посилання на Інтернет в інших медіа-носіях: друкованих, теле-і радіо ЗМІ. Треба відзначити, що ці посилання застосовуються все частіше, і сама їх наявність стає ознакою компетентності та інформованості джерела, і, якщо завгодно, ознакою «хорошого тону». Третій канал – мережа неформальних комунікацій або «сарафанне радіо», яке також посилається на Інтернет. Однак … Слід підкреслити, що використання Інтернету як комунікативного простору для доставки інформації точно «за адресою» можливо тільки в тому випадку, якщо цільова аудиторія використовує Мережу в якості медіа-каналу. Персональне увагу до кожного Особистий контакт з кожним реальним і потенційним споживачем – чи це не мрія сучасного маркетингу? А якщо споживачів тисячі чи мільйони? Мрія легко перетворюється в реальність завдяки високому ступеню інтерактивності PR-online, тобто можливості взаємодії з кожним окремо взятим користувачем. Це відбувається тому, що аудиторія Інтернету піддається найбільш чіткій сегментації порівняно з іншими медіа-каналами. Подібний рівень інтерактивності може забезпечити тільки мобільний телефон, але його широке використання в рамках PR-компанії навряд чи когось зацікавить. А в Мережі ви можете не тільки вступити в безпосередній діалог з представником цільової аудиторії шляхом спілкування у форумах і чатах, відправки та отримання електронних листів, але й постійно корегувати процес спілкування в залежності від проміжних результатів. Пропозиція в ногу з попитом «Точкове вплив» на кожного члена цільової аудиторії – це ще одна глобальна можливість, яка надається PR-online. Можна здійснювати так званий геотаргетинг, тобто надавати користувачеві ту або іншу інформацію і, відповідно продукт (послугу) залежно від його місцезнаходження. Але можна рухатися відразу по декількох напрямках. Зараз існує можливість націлення з тимчасового, груповому, тематичним і персонального принципом. Таким чином, за допомогою Мережі можна легко перетворитися в ненав’язливого, але дуже уважного спостерігача, який, буде постійно «стежити» за користувачем, коли і де б він не знаходився. Передбачити бажання Користувач «мандрує» по Мережі, а піарник в цей час проводить серйозну аналітичну роботу. Адже зібравши і узагальнивши дані про те, як часто і які ресурси відвідує користувач, можна отримати серйозний матеріал, необхідний для реалізації в Мережі різних CRM-програм. А це дозволить з самого початку оптимізувати витрати на PR, «зачепивши» найбільш «гарячу» частину аудиторії. “Вічний імідж»? Це можливо! Витрати на створення і підтримку іміджу, будь то всієї компанії або її першої особи – дуже важлива і значна частина витрат будь-якого бізнесу. Але за допомогою онлайнових технологій можна заощадити й на цьому. Причому, досить істотно. Інформація, розміщена в простір Інтернету, доступне постійно 24Х7 в більшості випадків протягом необмеженого часу. Вона стає своєрідною візитною карткою або «мультіпаспортом» компанії (бренду, послуг), який не треба діставати, відкривати і пред’являти, тому що він і так постійно відкритий для цільової аудиторії. І на це не буде потрібно істотних логістичних витрат. Однак … Інтернет в силу своєї специфіки надає широке поле не лише для маркетингу, а й для його антипода -
вірусного маркетингу. Тому у замовника і обслуговуючої його піар-компанії практично немає права на помилку. Все має бути точно вивірене з самого початку, тому що в Інтернеті, на відміну від інших медіа-каналів, вкрай складно що-небудь виправити. Про це треба пам’ятати особливо, приступаючи до створення «вічного іміджу». Чиста економія Якщо перед піарником стоїть завдання проведення PR-кампанії в Інтернеті, то для її здійснення він може скористатися апаратом real-time management, який дає можливість корекції процесних характеристик у Мережі практично в будь-який момент і без особливих наслідків. Безпосередні витрати на проведення PR-кампаній в Мережі невеликі. Їх особливо приємно порівнювати зі схожими за форматом і обсягом акціями «класичного» піару. Але не тільки низька собівартість привертає компанії до онлайн. Дуже суттєвою перевагою є швидкий і високий відгук на PR при мінімумі витрат. Найчастіше PR-кампанію в Інтернеті можна підготувати і реалізувати швидше, ніж в офлайні. Шлях від ідеї до його реалізації може бути пройдений всього за кілька місяців. Крім того, у замовника завжди є можливість зворотного зв’язку і контролю, тобто отримання кількісних результатів проведеної акції, що не завжди можливо при здійсненні піару класичними методами. Універсальна «деталь», або Up-Grade PR Припустимо, що замовник вже намітив піар-програму , і в його плани не входить якось змінювати її, а також збільшувати витрати. У подібній ситуації не доведеться «розкручувати» його на PR-online. Адже цей вид піару не тільки легко інтегрується у традиційні кампанії, він, перш за все, не конкурує з ними за бюджет. Такий PR толерантний по відношенню до решти медіа, він ненав’язливо розширює їхні рекламні та медійні можливості. Ви можете доповнити «машину» вже існуючої піар-компанії нової і недорогий «деталлю», чий ККД досить великий. Є всі підстави для того, щоб переконати клієнта в доцільності доповнення піар-кампанії, що передбачає поєднання різних медіа для різних цілей. Вільна творчість В силу своїх родових особливостей друковані, радіо-і телевізійні ЗМІ дуже часто виявляються скутими таким поняттям як «формат». На відміну від них Інтернет досить вільний від необхідності надавати інформації суворо певну форму. Тим самим він з одного боку полегшує роботу піарників, з іншого стимулює фахівців, не стримуваних жорсткими рамками «формату», на створення більш креативних і швидко реалізованих рішень. Однак … Невисокі вимоги до формату в Мережі, швидкість роботи в ній, а також легкість поширення інформації нерідко обертається її низькою якістю. Без квот та обмежень Об’ємні ресурси Мережі практично нескінченні. Тому на відміну від друкованих, теле-і радіо медіа-носіїв до неї не застосовується таке поняття як «всі місця продані». Інтернет є безвідмовним медіа-провідником, тому що в ньому існують самопублікатори, що дають стовідсоткову гарантію того, що ваша інформацію «вийде в світ». Глобальний охоплення Інтернет дає переваги не тільки у швидкості. За широтою просторової характеристики він не має собі рівних. Для PR-online не існує фізичних кордонів. Піар-кампанія, запущена в Росії, буде доступна в будь-якій точці світу. Шукайте профі! Як і всякий інший «живий», реально працюючий механізм PR-online володіє не тільки позитивними рисами, а й своїми особливими «проблемними зонами». При всій видимій простоті реалізації піару в Мережі, він таїть підводні камені. Тому підходити до нього необхідно з усією серйозністю. Перш за все, потрібно спиратися на думку, досвід та навички професіоналів, яких сьогодні немало на ринку PR-послуг. Однак … Доводиться визнати той факт, що поки що в Росії немає визнаних авторитетів у галузі Інтернет-PR. У першу чергу це стосується досвіду реалізації комплексних PR-проектів. Хоча, безумовно, існують майстра Інтернет-реклами, створення сайтів, дизайну та журналістики. Але такі, скажімо, відомі в піар-середовищі фігури, як Марина Литвинович або Гліб Павловський, займалися реалізацією в Інтернеті політичних, а не бізнес-проектів. Тому фахівці навіть такого рівня потребують певного підвищення кваліфікації – кожен раз, коли перед ними ставиться нове завдання. Хочеться відзначити, що всі перераховані характеристики піару в Інтернеті описані в принципових, але загальних рисах. Кожен пункт може бути деталізований і розвинений в залежності від завдань і масштабів PR-проектів. Таким чином, PR в Інтернеті – це вкрай ефективне додатко
ве «зброя», без якого сучасного фахівця з маркетингових комунікацій не обійтися. Однак і ціна помилки непрофесійного поведінки в Мережі також висока. Вихід звичайний – звертатися до професіоналів, які володіють «сакральним знанням» законів «життя в Мережі».

Від Веб 20 до Е-суспільству 2

Від Веб 20 до Е суспільству 2 Нова інтернет-реальність змінить соціальне життя людей
Кілька років тому став популярним термін веб 2.0. Зазвичай він використовується як комплексне визначення нових можливостей та напрямки розвитку Інтернету. Про веб 2.0. прийнято згадувати, коли мова йде про будь-які інновації або перспективних проектах в Інтернеті. Всі новинки останніх років, такі, як поява вікіпедії, розвиток блогосфери, нові пошукові та комунікативні сервіси та мережі прийнято відносити до веб 2.0. При цьому існує поширена версія, що це взагалі-то штучно створене поняття, маркетинговий хід, покликаний викликати додатковий інтерес споживачів до новинок інтернет-компаній. Нова реальність
Read more »

Стратегія розробки рекламних кампаній в Інтернет

Так уже повелося, що при розробці будь-якої рекламної стратегії доводиться використовувати фундаментальні принципи: визначення цільової аудиторії, формулювання цілей, стратегія рекламного повідомлення з урахуванням того типу медіа, для якого розробляється рекламна стратегія і т.д. Інтернет в цьому сенсі не є винятком, хоча й має низку своїх особливостей, нехарактерних для інших засобів комунікацій.

формулювання ,
-->




-->