Стратегія довіри

Стратегія довіри Ентузіасти називають професію PR-менеджера молодий і перспективної, недоброзичливці говорять про таких фахівцях як про шахраїв і чернушніках, треті стверджують: «Більшість піарників – люди недалекі й енергійні» … Ще зовсім недавно абревіатура PR викликала у більшості людей подив і нерозуміння. Щоб хоча б приблизно пояснити, про що йде мова, доводилося проводити аналогію з замполіта, політруки Радянського Союзу … За останній час багато що змінилося, подив переріс в роздратування, а нерозуміння таким і залишилося, в тому числі і у самих піарників. Нам – автору і читачам – мають самі розібратися в цьому непростому питанні.

Створення PR (або зв’язків з громадськістю) приписують собі американці і навіть називають приблизну дату – близько 1600 року в США починають розвиватися засоби зв’язку, тоді ж зроблені перші досліди застосування прийомів PR. Початковий період колонізації і американської революції ознаменований такими PR-проектами, як «Бостонське чаювання». Історик Річард Біссел назвав його божевільним з усіх випадків буйства і хуліганства колоній по відношенню до Англії. Суть заходу полягала в наступному: щоб привернути до себе увагу, група патріотів в бойовій індіанської розфарбовуванні і пір’ї пробралася на британське судно і скинула за борт вантаж чаю.

У 1620 році з метою залучення нових людей для колонізації Північної Америки віргінська компанія випустила плакат з обіцянкою надати безкоштовно 50 акрів землі всім, хто в найближчі п’ять років привезе до Штатів одного нового поселенця. Пізніше PR-технології стали використовувати для освоєння західних територій США: у 1784 році Джон Філсон з метою просування угод про купівлю землі придумав якогось Даніела Буна – мисливця і волоцюгу. Розповідями про нього він викликав інтерес у покупців.

Великих успіхів у закликах до освоєння західних територій домігся видавець газети «Нью-Йорк Трібюн» Хорес Грилі. Редакційна стаття «Вирушай на Захід, синку, і ти змужніти разом з твоєю Батьківщиною» дуже вплинула на громадськість і змінила демографію всієї країни.

За минулі чотириста років в США «буйні хулігани» перетворилися на провідних інтелектуальних фахівців, без їхньої допомоги не проходить жодне значна подія в громадському і політичному житті. І тепер зв’язки з громадськістю – ціла наука. Британський інститут PR розглядає цю систему знань як досліджує репутацію з метою отримати розуміння і підтримку і вплинути на думку і поведінку людей. Французька школа PR називає зв’язку з громадськістю стратегією довіри, що забезпечує консолідацію і причетність.

Отже, давайте подивимося, який типовий піарник.

громадськість ,
  1. Стратегія розробки рекламних кампаній в Інтернет
  2. Стратегія розробки рекламних кампаній в Інтернет
-->




-->