Posts tagged: імідж

PеRсональний імідж Іміджмейкінг в системі public relations

Персональний імідж важливий на всіх рівнях комунікації – від внутрішньокорпоративної до міжнародної. Найбільш очевидно необхідність в адекватному іміджі виявляється в шоу-бізнесі і політиці. Тому розглянемо тему на прикладах з цих областей. Для публічних особистостей цієї проблеми – мати або не мати імідж? – Не існує. Питання в іншому: мати стихійно виник або професійно сформований імідж? Стихійний імідж носить величезний негативний заряд. Позиція: “любіть мене таким, як я є” у соціальному ракурсі свідомо програшна. Правильно ставити питання: що потрібно зробити, щоб сподобатися?

Імідж повинен формуватися цілеспрямовано і продумано, тому що він виконує конкретні функції. Наприклад, при виході на масового споживача (або виборця) образ “свого хлопця” краще репутації “яйцеголової інтелектуала”.

Найчастіше під поняттям “імідж” розуміють штучно сформований образ. Це не так, адже навіть самі геніальні актори не у всіх образах виглядають переконливо. Вдалий імідж створюється з урахуванням особистих якостей. Користуючись театральною термінологією, “амплуа” повинно відповідати можливостям і устремлінням людини. Наприклад, співачці Валерії неможливо створити імідж “фатальної жінки”, а з милого хлопчика Андрія Губіна не вийде “брутальний мачо”. Як одяг шиється з урахуванням особливостей фігури, так і імідж створюється, грунтуючись на особистих психологічних і фізіологічних особливостях.

Read more »

імідж , біографія , особистість ,

PR спонсорство як інструмент

Навряд чи знайдеться серйозна фірма, байдужа до формування власного іміджу. Процес цей, як відомо, тривалий і трудомісткий. При цьому факт безперечний: назви фірм, які беруть участь у спонсоруванні культурних проектів, відомі всім і вимовляються з інтонацією особливої поваги. Такі імена завжди на слуху, і, як згодом виявляється, продукції цих компаній покупці довіряють більше!

Історично склалося так, що в усьому світі політика, економіка, комерція не можуть повноцінно та ефективно діяти і розвиватися без співпраці зі сферою культури. Співпраця культури та бізнесу – це конкретні справи, нерідко виходять за рамки основної діяльності промислових та комерційних фірм. Причому фінансова підтримка ними культурних установ або проектів – не завжди лише чистий альтруїзм. Дуже часто така діяльність задовольняє взаємні інтереси, в тому числі й інтереси фірми, пов’язані з перспективами її розвитку.

Співпраця бізнесу та соціально-культурної сфери багато різноманітними формами. Основні види – це доброчинність (безоплатна передача коштів), патронаж (довгострокове заступництво) і спонсорство. У статті 19 Федерального Закону “Про рекламу” спонсорство визначається як “здійснення юридичною або фізичною особою (спонсором) вкладу у вигляді надання майна, результатів інтелектуальної діяльності, надання послуг, проведення робіт в діяльність іншої юридичної або фізичної особи (спонсорується) на умовах поширення спонсорованим реклами про спонсора, його товари. Спонсорський внесок зізнається платою за рекламу, а спонсор і спонсорований – відповідно, рекламодавцем і рекламораспространителем “.

Read more »

імідж , спонсорство ,
-->




-->