Posts tagged: клік

Ефективність банерної реклами

Однією з найважливіших характеристик банера є відношення числа кліків на банер до числа його показів. Ситуація коли користувач завантажує WEB – сторінку з рекламним банером, вважається одним показом банера. Якщо ж користувач навів покажчик миші на банер і «клікнув» по ньому, перейшовши по пов’язаної з банером гіперлінку, то даний факт вважається одним переходом по банеру або одним «кліком».

Коллічественно ефективність банера оцінюється коефіцієнтом клікопоказов – CTR, який дорівнює відношенню кількості переходів по банеру («кліків») до кількості показів банера. Чим більше CTR, тим вище вище оцінюється результативність рекламної кампанії. Так якщо Ваш банер був показаний на якій-небудь сторінці 1000 разів, а натиснули на нього і, відповідно, потрапили на ваш сайт 50 чоловік, то відгук такого баннера дорівнює 5%.

За статистикою середній відгук (“click / through ratio”, CTR) у баннерів, використовуваних у WWW – 2,11%. Зрозуміло, якщо у вашого банера відношення числа кліків до числа показів не 2% а 10%, то за те ж число залучених на Ваш сайт відвідувачів Ви заплатите в п’ять раз менше або у стільки ж разів менше покажете чужі банери.

Але CTR не є абсолютним гарантом ефективності банера. Банер може бути гарним і інтригуючим, що примушує користувача натиснути на нього. Але почавши завантаження Вашого сайту і, приблизно, зрозумівши, куди він потрапив, користувач може з легкістю натиснути кнопку “back” на своєму браузері.

Read more »

відгук , клік ,
-->




-->