Posts tagged: контекст

Контекст проти банерів

Багато хто чув словосполучення – банерна мережа. У самому простому (класичному) вигляді вона функціонує наступним чином: веб-майстер додає в базу баннерообменной мережі свій сайт. Далі, розмістивши на ньому скрипт, рекламує інші сайти мережі в обмін на рекламу свого ресурсу. Скільки разів сайт веб-майстра покаже банери мережі, стільки мережа покаже банер веб-майстра на майданчиках інших користувачів. Зрозуміло, за вирахуванням комісії. Думаю, більшість хоч і смутно, але уявляє, як це господарство працює, проте я не впевнений, що всі розуміють – чому це працює. І головне, де тут зариті гроші. Банерна мережа – це не поле чудес, щоб отримати з неї користь, доведеться напружитися. З іншого боку, де гроші, там і “маленькі хитрощі”, про які теж не можна забувати … “У 2006 році Google продасть більше реклами, ніж будь-який телеканал чи медіа-холдинг”. Світле майбутнє контекстній рекламі пророкують повсюдно і дуже наполегливо. Проте в мозку сповненого скепсису серфера віра в чудодійну контексту бореться з неясними сумнівами. Напевно, стара добра телереклама посіяла в нас насіння недовіри: якщо новий товар або послуга пропонуються дуже нав’язливо, не варто поспішати з їх придбанням. Це нехитре правило можна поширити і на нові ідеї в галузі реклами. У рекламному Рунеті слово “контекст” стало майже синонімом 2005 року. Для недосвідчених в тонкощах веб-майстрів воно перетворилося на заклинання, здатне забезпечити негайний приплив платоспроможних відвідувачів на будь-який сайт. Розкрутка, популярність, високий індекс цитування … Відразу згадуються інтернет-гасла минулих років – “Зліт ракетою!” і “От вінта!”. Охочих отримати “все і відразу” серед початківців сайтовладельцев завжди було і буде чимало, тому пошук “філософського каменя” для багатьох актуальне і донині. Ще недавно здавалося, що банерні мережі і були таким “універсальним” способом заявити про себе у Всесвітній павутині. Та й “завлекалочки” у “просунутих методів розкрутки” схожі: доступність (читай – дешевизна), висока ефективність, ненав’язливість. З останнім пунктом у баннерообменніках традиційно були складнощі, проте у контекстної реклами з цим, схоже, все в порядку. Нове – це завжди добре забуте старе. Якщо пам’ятати цю просту істину, то поява кожної нової суперідеї народжує закономірне питання: “Як же ми раніше-то не здогадалися?” Пропоную поглянути на бум контекстної реклами тверезими очима рунетчика, байдужого до битв геніальних ідей. Захоплених “гугломанов” або завзятих “яндексоідов” прошу не турбуватися, читати наступні главки їм навряд чи варто. Різниця розміром з прірву
Read more »

контекст ,
-->




-->