Posts tagged: поведінка

Епатаж як один з інструментів PR

Чому ми прагнемо до всього незвичайного? Чому наша пам’ять найкраще сприймає незвичайні епізоди, явища і образи? Можна скільки завгодно задаватися подібними питаннями – одне залишається фактом: чим яскравіше і індівідуальніше виглядає той чи інший об’єкт, тим більшої уваги він заслуговує у оточуючих. Чи це не першорядне завдання такої науки як зв’язки з громадськістю?

Заволодіти увагою, здивувати, іноді збентежити – і ось ваш клієнт зацікавлений у вас, у вашій справі і ваших ідеях. Грамотний підхід до такого явища як епатаж відкриває ціле море можливостей по залученню споживачів у коло своїх інтересів і поступово робить їх вашими постійними клієнтами.

Чому ми говоримо про «грамотному епатажі»? Тому що правильніше в будь-якому сенсі буде використовувати його саме як інструмент для залучення уваги до продукту або персони. Це спосіб заявити про себе і про свій бізнес, про своє існування, нарешті. У повсякденному ж практиці цим словом нерідко називають будь-які спроби відрізнятися від оточення, що деколи виглядає як самоціль, що не несе в собі глибокого змісту. У такому розумінні відсутня ідея, заради якої затівається епатажне поведінку.

Read more »

кітч , поведінка ,
-->




-->