Posts tagged: розсилка

PR в Мережі

Ще кілька років тому значення модного терміну PR розуміли далеко не всі. При цьому розуміння громадян обізнаних часто обмежувалося лише розшифровкою абревіатури американського словосполучення public relations і знаходженням російського аналога – «зв’язки з громадськістю». Зараз кожна освічена громадянин Росії вже не губиться в здогадах потаємного значення PR.

Зате з’явилися нові запитання: «Що таке PR в інтернеті? Чим PR-фахівець займається в Мережі? ». Перше, що спадає на думку, – написання прес-релізів та їх розміщення в «онлайнових» ЗМІ та на різних порталах в рунеті. Це, звичайно, важлива частина роботи PR-спеціаліста, який здійснює свою професійну діяльність у мережі інтернет. Ось тільки розсилкою прес-релізів його діяльність не обмежується.

У даній статті я постараюся охопити найбільш часто вживані види PR-діяльності в інтернеті. Їх може взяти на озброєння будь-яка компанія, що використовує PR-інструменти для свого позиціонування і просування.

Read more »

розсилка ,

Як створити прибуткову інтернет-розсилку

Як створити прибуткову інтернет розсилку Розсилка в Мережі – давно звичне явище для її користувачів. Разом з тим, це не тільки джерело інформації, але і засіб заробітку. Однак створити прибуткову розсилку непросто. Розсилка являє собою лист, що відправляється, абонентам, які добровільно підписалися і зацікавлені в ній. Крім того, це один з популярних інструментів інтернет-маркетингу. Адже при правильному підборі розсилань і реклами в них, інформація рекламного характеру буде потрапляти людям, чиї інтереси збігаються зі спеціалізацією замовника. Приміром, якщо його бізнес пов’язаний з продажем плавальних шапочок, то розміщення реклами в розсилці “Товариства плавців” принесе набагато більше користі, ніж якщо б вона була розміщена в непрофільних ЗМІ.

Read more »

передплатник , розсилка ,
-->




-->