Posts tagged: шрифт

10 головних помилок творців Інтернет-сайтів

10 головних помилок творців Інтернет сайтів Список “Топ 10 дизайнерських помилок в 2005 році” складений за результатами опитування читачів поштової розсилки гуру в області дизайну Якоб Нільсена. Читачі самі називали речі, які їх найбільше дратують в дизайні сучасних сайтів. 1. Нерозбірливість. Нечитані шрифти перемогли в рейтингу помилок з величезною перевагою, отримавши вдвічі більше голосів, ніж другий номер у списку. Дві третини користувачів, які скаржаться на шрифти, незадоволені їх занадто малим розміром, а решта-низьким контрастом шрифту і фону. 2. Нестандартні посилання. Посилання – це головний інтерактивний елемент на сторінці. Потрібно дотримуватися загальноприйняті уявлення про те, як повинна виглядати посилання: потрібно виділяти посилання кольором і підкреслювати їх (і не підкреслювати інший текст), виділяти переглянуті посилання, уникати використання JavaScript або інших нестандартних технологій, не відкривати посилання в новому вікні (крім файлів PDF і тому подібних винятків), інформувати користувача про те, що він побачить при переході по посиланню. 3. Флеш. На третьому місці за невдоволення користувачів знаходиться флеш. Сайти та інструменти навігації, зроблені під флеші, як і раніше залишаються дуже незручними і незвичними для користувачів. 4. Контент, написаний не для вебу. Це теж надзвичайно дратує, коли натикаєшся на окремі сторінки або цілі сайти, немов переписані з книги. Веб-сторінки повинні бути короткими і зручними для швидкого перегляду. 5. Поганий пошук. Якщо всі інші недоліки відносно легко виправити, то для поліпшення повнотекстового пошуку по сайту може знадобитися установка спеціального ПЗ. Це дійсно варто того, оскільки пошук – фундаментальна компонента людської поведінки в онлайні. 6. Несумісність браузерів. Багато веб-розробники до цих пір не перевіряють свої сайти на сумісність з альтернативними браузерами, хоча кожен десятий користувач у Інтернеті не використовує Internet Explorer. 7. Нескладні форми. Так, люди часто скаржаться на достаток різних форм, які часто містять надмірно велику кількість непотрібних питань. Тут можна порадити залишити в опитувальника тільки найважливіші питання, а решта зробити необов’язковими для відповіді, максимально впровадити автозаповнення, переводити курсор у перше поле форми, коли відкривається сторінка (це економить один клік. 8. Ні контактної інформації або інформації про компанію. Дійсно, багато сайтів в Інтернеті як ніби створені анонімно. Телефонний номер і адресу електронної пошти на сайті повинні бути обов’язково, а бажано ще розмістити фізичну адресу, оскільки з надмірно скритної компанією ніхто не захоче мати справу. 9. “Заморожена” розмітка і сторінки фіксованої ширини. Тут дві проблеми: 1) на великих моніторах сторінка перетворюється на вузький стовпчик тексту, а на маленьких може зажадати незручною горизонтального прокручування, 2) права частина сторінки може не поміститися на сторінку при роздруківці на папері. 10

флеш , шрифт ,
-->




-->