Posts tagged: спонсорство

PR спонсорство як інструмент

Навряд чи знайдеться серйозна фірма, байдужа до формування власного іміджу. Процес цей, як відомо, тривалий і трудомісткий. При цьому факт безперечний: назви фірм, які беруть участь у спонсоруванні культурних проектів, відомі всім і вимовляються з інтонацією особливої поваги. Такі імена завжди на слуху, і, як згодом виявляється, продукції цих компаній покупці довіряють більше!

Історично склалося так, що в усьому світі політика, економіка, комерція не можуть повноцінно та ефективно діяти і розвиватися без співпраці зі сферою культури. Співпраця культури та бізнесу – це конкретні справи, нерідко виходять за рамки основної діяльності промислових та комерційних фірм. Причому фінансова підтримка ними культурних установ або проектів – не завжди лише чистий альтруїзм. Дуже часто така діяльність задовольняє взаємні інтереси, в тому числі й інтереси фірми, пов’язані з перспективами її розвитку.

Співпраця бізнесу та соціально-культурної сфери багато різноманітними формами. Основні види – це доброчинність (безоплатна передача коштів), патронаж (довгострокове заступництво) і спонсорство. У статті 19 Федерального Закону “Про рекламу” спонсорство визначається як “здійснення юридичною або фізичною особою (спонсором) вкладу у вигляді надання майна, результатів інтелектуальної діяльності, надання послуг, проведення робіт в діяльність іншої юридичної або фізичної особи (спонсорується) на умовах поширення спонсорованим реклами про спонсора, його товари. Спонсорський внесок зізнається платою за рекламу, а спонсор і спонсорований – відповідно, рекламодавцем і рекламораспространителем “.

Read more »

імідж , спонсорство ,
-->




-->